A túl sok sav bevitele egészségügyi problémákhoz vezethet, igazából ez minden betegség alapja. A rákos sejtek is csak oxigénhiányos savas környezetben tudnak kifejlődni. Az étrendednek mindig sokkal lúgosabbnak kellene lennie és kevésbé savas kémhatásúnak. Egy magasan savas szervezet megfosztja a létfontosságú szerveket az ásványi anyagoktól és a vitaminoktól, hogy szabályozni tudja a test savszintjét. Az acidózishoz (amikor túl sok a sav a vérben) elgyengüléshez vezethet.

A legtöbb ember alapjában véve sok savképző élelmiszert fogyaszt, ilyenek a cukor, hús, gabona és a tejtermékek. Így nagy eséllyel lehet neked is alacsony pH értéked vagy egy enyhe acidózisod. Összeszedtük, hogy milyen tünetekre kell odafigyelned.

A savas szervezet jelei:

  • Gyenge immunrendszer
  • Fáradtság, kevés energia
  • Gombák elszaporodása
  • Duzzadt, érzékeny íny
  • Légszomj és köhögés
  • Idő előtti öregedés
  • Isiász, nyaki merevség
  • Hányás, hasmenés, émelygés
  • Fejfájás, álmosság
  • Allergia, pattanások
  • Vese- és húgyhólyagfertőzések
  • Ízületi és izomfájdalmak
  • Tejsav felhalmozódása
  • Szívproblémák, mint például a szapora szívverés
  • Zavartság
  • Elhízás, cukorbetegség

Ha észleled magadon az említett tüneteket, akkor valószínű, hogy a tested savasabb, mint kellene. De a biztonság kedvéért érdemes elvégezni egy pH tesztet. Hogy kiderítsd, több lúgot vagy savat viszel-e be a szervezetedbe, vizsgáld meg a vizeleted kémhatását.

Tudj meg többet a kókuszolaj hatásáról a Kókuszolaj és zöld tea, a két nagy egészségtitok című ingyenes e-könyvünkből. Kattints a linkre és töltsd le!

savas szervezet

Mivel a test pH értékét főleg a légzés és a vesék szabályozzák, kutatások azt mutatják, hogy egy lúgosító diéta helyreállíthatja a szervezet savas-bázis egyensúlyát.

Ezekkel a módszerekkel javíthatod a lúgos kémhatást és csökkentheted a savszintet a testedben:

  • Igyál sok vizet (naponta több mint 2-4 litert, testsúlytól függően)!
  • Csökkentsd a savas élelmiszerek fogyasztását (hús, tejtermék, feldolgozott élelmiszerek és gabonák).
  • Egyél több lúgos ételt.
  • Tehéntej helyett használj mandula- vagy kókusztejet.
  • Igyál zöld turmixokat.
  • Fogyassz salátákat minél többször
  • Helyettesítsd a cukros üdítőket zöld teával és más gyógynövényből készült italokkal, illetve tiszta vízzel.

Forrás: Natural News

    Iratkozz fel a hírlevelünkre!

    You Might Also Like